. . . "Reklama, v\u010Detn\u011B inzerce ur\u010Den\u00E9 pro spot\u0159ebitele, nesm\u00ED obsahovat: a) cokoliv, co by ur\u00E1\u017Eelo n\u00E1rodnostn\u00ED nebo n\u00E1bo\u017Eensk\u00E9 c\u00EDt\u011Bn\u00ED, b) cokoliv, co by ohro\u017Eovalo mravnost, zejm\u00E9na vulg\u00E1rnosti, c) propagaci n\u00E1sil\u00ED, d) propagaci v\u00FDrobk\u016F prokazateln\u011B \u0161kodliv\u00FDch \u017Eivotu nebo zdrav\u00ED, ani\u017E by byla \u0161kodlivost v reklam\u011B z\u0159eteln\u011B uvedena, e) propagaci v\u00FDrobk\u016F jako zdrav\u00ED prosp\u011B\u0161n\u00FDch, pokud to nen\u00ED z odborn\u00E9ho hlediska prok\u00E1z\u00E1no nebo v\u0161eobecn\u011B p\u0159ij\u00EDm\u00E1no." . . "1" . "20/1" .