. "II" . "II" . . "V \u00A7 7c odst. 1 z\u00E1kona \u010D. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o zm\u011Bn\u011B a dopln\u011Bn\u00ED z\u00E1kona \u010D. 468/1991 Sb., o provozov\u00E1n\u00ED rozhlasov\u00E9ho a televizn\u00EDho vys\u00EDl\u00E1n\u00ED, ve zn\u011Bn\u00ED pozd\u011Bj\u0161\u00EDch p\u0159edpis\u016F, ve zn\u011Bn\u00ED z\u00E1kona \u010D. 25/2006 Sb., se za v\u011Btu prvn\u00ED vkl\u00E1d\u00E1 v\u011Bta, kter\u00E1 v\u010Detn\u011B pozn\u00E1mky pod \u010Darou \u010D. 33a zn\u00ED: \u201EM\u016F\u017Ee t\u00E9\u017E zak\u00E1zat klamavou nebo nep\u0159\u00EDpustnou srovn\u00E1vac\u00ED reklamu jako protipr\u00E1vn\u00ED jedn\u00E1n\u00ED podle p\u0159\u00EDslu\u0161n\u00E9ho p\u0159edpisu Evropsk\u00FDch spole\u010Denstv\u00ED33a<>)." . . .